Pages

Friday 28 August 2015

Satay Kajang Pilihan Hati

Entri 2

Teks: NORUL KHAIRIAH IDRIS
Foto: NORUL KHAIRIAH IDRIS

Malam ni saya agak kehabisan idea untuk menulis. Tapi saya fikir kalau bukan sekarang bila lagi. Kalau bukan saya,siapa lagi? Kalau suka skip menulis nanti idea tu takkan datang. Jadi, saya teruskan juga rutin ini supaya menjadi kebiasaan. InshaAllah nor, nor boleh. Untuk disiplinkan diri mesti bermula dengan perkara kecil. Dan pula ini blog penulisan,kalau bukan saya sendiri yang menulis, siapa lagi. :-)

Jam pun dah menunjukkan 10.20 malam. Esok hari minggu. Sementara menemani suami dan anak-anak menonton movie ( televisyen di rumah saje), saya pun luangkan masa untuk berkongsi sesuatu dengan ibu-ibu yang hebat semua.

Alhamdulillah dinner tadi makan satay kajang Hj Samuri.suami yang pulang dari event di Bangi tak lupa membeli buah tangan untuk ku dan anak-anak. Syukur alhamdulillah. Kenyang sudah.

Hehe..gambar wrapping je tinggal. Boleh belajar marketing dari hj samuri ni. Penjenamaan tu penting dan jangan lupa kualiti dan servis mesti tip top la kan.:-)

Alhamdulillah, antara petua dan tips yang selalu kami amalkan. Membelikan buah tangan untuk keluarga bila balik dari kerja. Terutama bila Abah mereka ada tugas luar pejabat dan pulang agak lewat dari kebiasaan. Tak perlu yang mahal, atau yang besar. Anak-anak ni mereka hanya rindu dan mahu diingati. Kadang-kadang bila tengok abah nya dah sampai melompat-lompat mereka gembira. Bila abah cakap ada hadiah,dan layan mereka makan aiskrim, seronoknya dapat hadiah lagi.

Oklah. Setakat ini dulu untuk malam ni. Selamat malam ye. Maafkan diri dan orang lain sebelum tidur.Semoga hari esok, kita bangun lebih tenang dan optimis.

Salam Qaseh dan Salam sayang daripada saya, Norul Khairiah Idris. Ahli keluarga ABDR.


                                                      

Sertai kami di Akademi ini untuk mempelajari asas membina blog penulisan dan bisnes. Terbuka kepada semua yang mahu mempunyai blog dan menjana pendapatan. Sertai kami, pendaftaran sedang berlangsung.Hubungi saya di email: norulkhairiah@gmail.com
SMS/ Whatsapp 019-9195693

No comments:

Post a Comment