Pages

Sunday 15 November 2015

Amalan pemakanan sunnah untuk seisi keluarga

Entri 37

Teks: NORUL KHAIRIAH IDRIS
Foto: NORUL KHAIRIAH IDRIS



Alhamdulillah, 

Alhamdulillah,

Dan Alhamdulillah.

Segala puji bagi Allah yang memberi kurnia, Allah yang mengizinkan setiap sesuatu.

Syukur pada-Nya yang memakbulkan setiap doa dan hajat hamba yang meminta.

Hari ini, genaplah hampir dua tahun, saya menjalankan perniagaan secara online dalam usaha menggalakkan masyarakat membudayakan pemakanan sunnah.

Setiap hari, semakin ramai pengguna sama ada di kalangan saudara dan kenalan mula memberi testimoni positif apabila mula mengamalkan pemakanan yang sihat dan baik.

Mengambil pendekatan, mencegah lebih mudah dari merawat, saya mula beroperasi secara online melalui fanpage bagi berkongsi khasiat pemakanan sunnah yang sememangnya baik untuk kesihatan. 

Alhamdulillah, kepuasan saya dapat, apabila ramai pengguna berkongsi bahawa mereka kini lebih sihat, aktif ,bertenaga serta boleh mengurangkan pergantungan kepada ubat.

Semoga usaha ini sentiasa diberkati olehNya dan lebih ramai keluarga yang mencapai kualiti kesihatan yang lebih baik berkat amalan pemakanan sunnah dalam keluarga.

Ikuti maklumat lanjut di page saya: www.facebook.com/QasehSunnahdiet
Atau boleh hubungi saya di no 019.919.5693 untuk konsultansi.

No comments:

Post a Comment