Pages

Thursday 5 November 2015

IMPIAN UNTUK BERJAYA

Entri 29

Teks: NORUL KHAIRIAH IDRIS
Foto: NORUL KHAIRIAH IDRIS

[ IMPIAN UNTUK BERJAYA]

Assalamualaikum sahabat fb ku yang positif semua.

Memulakan setiap pagi dengan rasa SYUKUR buat yang Maha Pencipta.

Nama diberi Norul Khairiah Idris, isteri kepada Wan Mujtahiddin Muhammad​. Juga ibu kepada dua cahaya hati. Namaku telah dipilih dan dihadiahkan oleh ayahanda Idris bin Che Mat juga ibunda Halimah @ Khadijah Ali. 

Alhamdulillah, sehingga hari ini detik ini,syukur Allah telah mengurniakan sebaik-baik kurniaNya kepada hamba yang kerdil ini.

Setelah disemak catatan impian beberapa tahun yang lalu, betapa banyaknya yang telah Dia izinkan ku capai impian satu demi satu.

Ternyata itu semua, tiada upaya mampu digapai melainkan dengan izin dan rahmatNya. 

Kini, setiap hari masih menulis dan mencatat impian yang ingin dicapai. Selagi masih diberi kesempatan itu.

Alhamdulillah, bermula 2013 bersama team di Ana Edar, saya mengimpikan untuk membantu lebih ramai mencapai kualiti kesihatan yang lebih baik. Semoga lebih banyak kebaikan yang dapat diperolehi apabila mengamalkan #qasehgold dalam keluarga.



Kini bergabung bersama ahli #AkademiBekerjaDiRumah membuka peluang berkongsi kisah inspirasi wanita dan ibu-ibu untuk capai apa yang diimpikan serta bantu lebih ramai wanita mencapai kejayaan yang diimpikan.

Doakan kawan-kawan, agar impian saya dan impian anda semua dipermudahkan dan dicapai pada waktu tepat yang diizinkanNya, Amin

#konsultanQaseh
#raniaQaseh
#Qaseh_RahsiaKeluargaSihat

Anda ingin menjana pendapatan dari rumah, hubungi saya Nor 019.919.5693 @ hubungi saya di page Qaseh-Rahsia Keluarga Sihat
Semua Orang Layak Berjaya

No comments:

Post a Comment