Pages

Thursday 1 October 2015

Berniaga secara berjemaah

Entri 15

Teks: NORUL KHAIRIAH IDRIS

Alhamdulillah,syukur ke hadrat Allah. Terasa sekejapnya waktu, tahun 2015 sudah pun menganjak ke bulan Oktober.

Saya ketika ini baru sahaja selesai online coaching bersama jemaah Ana Edar. Ini adalah antara faktor utama yang membantu kami rakan niaga Ana Edar untuk terus maju dan berjaya. Melalui kumpulan sokongan ini, kami berpeluang berbincang dan mengatur strategi untuk lebih gigih mencapai matlamat individu dan syarikat.

Kami sentiasa diberi latihan di kelas dan juga coaching secara atas talian (online). Apabila ada perkara berbangkit setiap ahli akan sama-sama membantu dan memberi idea. Jadi, kami tidak ada ruang untuk tidak berusaha.

Bulan september, syarikat mensasarkan untuk menyebarkan lebih banyak manfaat makanan sunnah Qaseh kepada lebih ramai yang memerlukan.

Kesedaran masyarakat kepada pentingnya makananan sunnah perlu sentiasa diterapkan agar manfaat itu dapat disampaikan kepada seluruh ahli masyarakat.

Matlamat syarikat bukanlah sekadar menjual Qaseh tetapi lebih dari itu, mahu masyarakat alami kesan positif daripada amalan pemakanan sunnah. Justeru, membudayakan pemakanan sunnah dalam keluarga.

Sebagaimana Rasulullah S.A.W. sentiasa menggalakkan amalan pemakanan yang halal dan baik dengan menggalakkan amalan makan kurma kepada ibu hamil dan mentahnik bayi yang baru lahir.

InshaAllah, pemakanan yang baik akan membentuk jiwa peribadi yang baik. Tanpa melupakan aspek didikan iman dan akhlak.

Syukur, kini Qaseh gold semakin diterima masyarakat dan mudah diamalkan dalam keluarga.

Saya doakan anda sentiasa sihat, ceria dan bahagia, mensyukuri setiap kurniaan dari Ilahi.

Baiklah, sampai di sini dahulu,coretan saya. Wassalam.

No comments:

Post a Comment