Pages

Thursday 22 October 2015

Rawat Gastrik Tanpa Ubat

Entri 24

Teks: NORUL KHAIRIAH IDIRIS

Subhanallah
Alhamdulillah
Allahuakbar

Hampir 2tahun bersama #qasehgold.
Masih jauh lagi perjalanan, masih banyak yg perlu dipelajari.

Masih ramai yang perlu dibantu untuk menambah nilai hidup mereka baik dari aspek kesihatan,pemakanan dan juga ekonomi.

Hari ni,nak kongsi kisah qaseh Nor sikit.Semoga dapat berkongsi pengalaman bagi mereka yang ada masalah yang sama.

Saya menghidap gastrik dari kecik lagi. Seingat nya,darjah Dua dah mula makan ubat gastrik. Kalau sakit dah teramat,memang tak pegi sekolah. Masa tu, Abah la yang akan pujuk makan ubat.

Bila meningkat remaja, gastrik beransur hilang, masa tu ikut apa je petua untuk rawat gastrik. Antaranya minum susu. Alhamdulillah, sekali sekala sahaja ambil ubat.

Selepas sekian lama, gastrik datang lagi.
Bermula pengalaman menghidap gastrik kronik dan migrain ketika mengandungkan anak kedua,Aisyah. Sehingga doktor menyarankan ambil ubat bantu penghadaman. Gastrik makin teruk, saya bertekad berikhtiar dengan makanan sunnah.

Masa tu,ada masa tengok wall cheq izzah. Hari-hari beliau kongsi kebaikan #qasehgold. Tekad taknak bergantung ngan ubat, saya order #1setfamily. Yela,nak sihat pun mesti berjemaah ngan suami dan anak. Tak seronok sihat sorang2. Jadi #kanda untuk Abah,#junior utk Iman, #dinda untuk mama. Adik aisyah dalam perut pun dapat khasiat juga.

Syukur,segalanya dengan izin Allah. Berkat yakin Allah akan sembuhkan, tak berhenti berunding dengan doktor, alhamdulillah konsisten tak pernah skip ambil #qasehAdinda pagi dan malam, kesihatan mula bertambah baik.

Saya beransur pulih,syukur tak perlu bergantung lagi dengan "ubat gastrik putih" dan "ubat hijau" untuk penghadaman.

Apabila kesihatan saya semakin baik,suami dan anak juga begitu,kami amal qaseh sekeluarga,maka saya pun bertanya:

Nikmat apa lagi yang kamu dustakan?

Upline Hafizah Qaseh Gold,terima kasih kongsi kan kebaikan pemakanan sunnah qaseh. Selalu baca kat wall izzah,akhirnya kini saya adalah konsultan Qaseh yang ingin anda sihat dengan pemakanan sunnah.

Nak order Qaseh?
Nak amal pemakanan sunnah cepat dan mudah?
Nak jana pendapatan dengan Qaseh?
Nak kenali lebih dekat cara pemakanan sunnah?

WA kami ye 019-9195693

No comments:

Post a Comment